Revoltec Lightboard - problem

Autor: PARKER <adamparker_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 17:02:20 MET

Kupiłem klawiature podświetlaną Revoltec Lightboard XL.
Pierwszego dnia raz przestał ją system widzieć. Drugiego znów
i od tej pory mój komputer nie uruchamia się jak jest do niego
podłączona. Na poczatku jak zaczeły się problemu drugiego dnia to
mrugały w niej 3 diody jak wsystrtował i nie widizał jej system a teraz
po prostu zatrzymuje się po 5 sek i czeka.... Nie ma znaczenia czy
jest załączone podświetlanie czy nie . Na innych klawiaturach chodzi bez
problemu.
Natomiast ta klawiatura była testowna na 3 innych komputerach i działa
OK. Ki diabeł w niej siedzi??????
Klawiatura jest na PS/2 .
Komputer po PIV 530 3.0 Ghz na Gigabyte na 8I915P-L , zailacz to
Bequiet P5 370 W. Win XP SP2 .
Wszystko działa OK od roku. Nie ma zwisów itd. Tylko ta klawiatura ....