Re: czy mozna zmusic komp ATX by po przywroceniu zasilania sam sie wlaczyl

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 15:55:20 MET

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> Laserówka pod UPSem to w ogóle niezbyt szczęśliwy pomysł - czytałem, że
> łatwo można spalić UPSa. Niektóre z tego właśnie powodu mają osobne
> gniazdo, które nie jest zasilane z baterii, a jedynie chronione przed
> przepięciem (mój tego nie ma :-( ).

   Wiem - takie biale gniazdo specjalnie dla laserowek maja np: UPSy APC.
Niestety niektore zaklady energetyczne maja takie jazdy [na zasadzie "co
nam zrobicie - przeciez nie podlaczycie sie do kogos innego"] ze strach
podlaczyc jakikolwiek sprzet elektroniczny byz UPSa - z dwojga zlego lepiej
niech sie spali UPS niz droga laserowka.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl