karta tv

Autor: Tomek <tomi.k_at_op.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 14:40:13 MET

Witam
Kupilem ostanio se karte tv avermedia 303.
Po wlozeniu do komputera nie chce sie uruchamiac.
Mam starsza plyte na chipie xt.procesor celeron 400.
U kolegi na innej plycie komputer startuje i karta dziala.
Dodam ze na mojej plycie inne karty dzialaja tzn starsza
karta tv avermedia i dwie sieciowki i karta muzyczna.
Co moze byc za przyczyna ze komputer nie startuje?
Inne karty tez dzialaja w standardzie pci 2.1 i jakos
komputer sie uruchamia.Probowalem juz w kazdym slocie pci
i nic nie pomoglo.
Pozdrawiam