Microsoft Development Environment The operation could not be completed - prosze o pomoc :(

Autor: Kamil <frymiWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 12:01:06 MET

Witam,

Używam Microsoft Visual Studio .NET 2003 i mam pewien poważny problem.

Nie moge stworzyć żadnego projektu, bo jak to chcę zrobić wyskakuje okienko z
komunikatem o błędzie:
Tytuł okienka: Microsoft Development Environment
Treść komunikatu: The operation could not be completed

Próbowałem przeinstalować VS.NET ale to nie pomogło ponownie to samo :(

Próbowałęm naprawić ten błąd w taki sposób:
http://www.petedavis.net/dotnet_articles/wizardfix.html

Jednak też nie pomogło.

Kiedyś było ok, i nie wiem od czego ten błąd się wziął. Możliwe że jakieś
uaktualnienie windowsa lub offica mi tak napsuło ?

Prosze o bardzo potrzebną pomoc.

Dziękuje,
Kamil