Re: laptop IBM T23, obraz na TV, wyjscie SVHS - problem

Autor: inz.mamon <hskylskylbd_at_pocztex.one.net.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 09:40:48 MET

Użytkownik "macminer" <macminer-beztego@polbox.com> napisał w wiadomości
news:doi931$ohn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jeśli uaktywnisz w panelu sterowania dwa pulpity, to możesz mieć inną
> rozdzielczość na TV i inną na monitorze.

Aktywowałem, ale TV reaguje prawidłowo wyłacznie wtedy gdy zmienię
rozdzielczość na ekranie głównym do 800x600. Jakiekolwiek zmiany na ekranie
"2" nie przynosza rezultatow.
Dodam tylko, ze nie mialem najmniejszych klopotow z tym TV przy Dellu C610
oraz komputerze stacjonarnym i karcie Gforce4... Jedynie IBM sprawia
jakiekolwiek trudnosci.

wesolych swiat