Re: Wydajnosc........

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 24 Dec 2005 - 20:33:01 MET

Użytkownik "lego" <rlego@xxx.op.pl> napisał w wiadomości
news:dojv7p$o0h$1@flis.man.torun.pl...

> Użytkownik "Boba" <devede@toya.net.pl> napisał w wiadomości

> Jak juz jestes w stanie wydac 2000 na karte grafiki to i na procesor sie
> szarpnij. Nie jestem pewien, czy 3200 nie bedzie "ograniczal" takiej
> karty.

Obecnie już bardzo rzadko zachodzi sytuacja że kartę grafiki ogranicza
procesor. Jak ktoś ma monitor CRT i chce mieć 3-cyfrowe framerate to owszem,
ale w przypadku LCD więcej niż 60 (75) fps i tak nie zobaczy, a do tego
wystarczy Sempron. W conajmniej średnich rozdzielczościach większość
benchmrków CPU w najnowszych grach wygląda mniej więcej tak:
http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/cpu-games2_4.html