Re: Problem z explorerem

Autor: Witek <booger_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 Dec 2005 - 19:12:43 MET

> Jedyne hardwarowe rozwiazanie jakie mi sie nasuwa jest takie:
> wyłącz komputer i nie właczajgo, az do zapoznania sie z tematyką grup.
> ToMasz

Coż drogi kolego widzę, że rozprawiasz o tym co powinienem zrobić ze swoim
komupterem, zamiast udzielić mi jakielkolwiek pomocy ( chociażby odesłania
mnie do właściwej grupy dysk.).
Nie tędy droga, jako że grupy istnieją właśnie po to abyśmy mogli sobie
pomagać, a nie rozprawiać o głupotach.

P.S. pamiętam że kiedyś wystarczyło napisać NTG, co szanowny kolega powinien
oczywiście wiedzieć, jako osoba " bardziej obeznana".

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i więcej IQ pod choinką życzę.