Re: Wydajnosc........

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sat 24 Dec 2005 - 16:23:44 MET

Hmm.Gołym okiem...to zależy. Ogólnie przyrost wydajności całego systemu
będzie na poziomie kilkudziesięciu procent,co do aplikacji 3D to już inna
bajka...do kilkuset procent.
Szczerze to dziwne pytanie, nie jesteś ciekaw tzn. nie chciałbyś się o tym
sam przekonać zamiast pytać na grupie...cały czar pryśnie :).
Pozdrawiam
Botanix