Wydajnosc........

Autor: Boba <devede_at_toya.net.pl>
Data: Sat 24 Dec 2005 - 14:56:07 MET

Witam

Mam nastepujace pytanko - bede teraz jakos niedlugo wymienial kompa - moja
obecna konfiguracja: AMD Athlon 2800+Barton, 1 GB ram Kingston, HDD Maxtor
160 GB SATA, GFFX5900XT, Plyta Gigabyte na KT600 i konfiguracja nowego
kompa - AMD64 3200+Venice, 1 GB ram Kingston Dual, Hdd Samsung 200 GB SATA2,
GF7800GTX, Plyta Asus na NF4 Ultra i moje pytanko jest takie - jakiego rzedu
przyrostu wydajnosci moge sie spodziewac?? Czy bedzie ona zauwazalna "golym
okiem"??

Pozdrawiam i prosze o pomoc