Re: [OT?] karta wifi

Autor: Shocik <szocik3_at_tenbit.pl>
Data: Sat 24 Dec 2005 - 13:20:40 MET

UE feat. Polska & GW (+Białoruś) napisał(a):
> tak, mogę podesłać zdjęcie (bo mój ISP nie potrafi mi zrobić
> zewnętrznego IP... męka) pokazuje 5 sieci... a sygnał 20%... w UI
> Realteka i 80% w netstumblerze...

i po podłączeniu do Twojego komputera karta nagle
"ślepnie"? a w między czasie podłączałeś do swojej
maszyny inną kartę?
jaki masz system? może się posypał troszku?

a tak poza tym - ISP nie potrafi przydzielić
publicznego IP? to jak on wogóle się tym zajął?
siedział w domu, pijąc kawkę i stwierdził:
"będę dostawcą neta"?
współczuje, nie mówie tego często, ale chyba
wolałbym dokarmić tepse i wziąć neostrade.
no chyba że jego dostawca mu nie przydzielił
żadnej puli adresów.

Pozdrawiam.