Re: RAM 256 w BX

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 Dec 2005 - 00:02:25 MET

On Fri, 23 Dec 2005 23:47:16 +0100, "Sander"
<ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

>BX wg. specyfikacji widzi 128MB na jeden bank,
>więc żeby BX obsłużył RAM 256MB to taki RAM MUSI być dwubankowy,
>i zazwyczaj taki moduł ma 16 kości.

Najlepsze ze w desktopie mam BX i 1 GB RAM-u ;-) i zapomnialem sobie o
tym. A pamiec z tematu ma byc do tego Della i najpierw kupilem, a
dopiero pozniej doczytalem ze ten Dell na BX jest.

Do kompa dostepu na razie nie mam, prezencik mial byc :-)

>Tak.

Dam znac co i jak z ta pamiecia bedzie ;-) ale to po sobocie

Pozdrawiam i Wesolych Swiat zycze!!!!

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie