znikomy transfer z pendrive na płycie ASUS

Autor: Krzysztof Kudłacik <nobody_at_nogody.org>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 20:06:56 MET

Mam dziwne zjawisko: podłączam do USB pendrive'a (Verbatim 512) i owszem -
zgłasza się, mruga cfaniaczek... system go widzi (nazwa poprawnie
rozpoznana), ale niestety - transfer do/z gorszy niż na jakiejś porysowanej
dyskietce.
W czym tu zagwodka? Otóż ten sam patyczek, ale w innym komputerze śmiga jak
złoto. A u mnie w domu qpa. Zmieniałem porty USB do których był podpinany:
bez efektu.
Dla porównania - podpięty do mojego komputera playerek mp3 (Samsung YP-U1,
1GB) śmiga jak złoto...
Zatem pytanie do Grupy Trzymającej Władzę: co jest źle?

Parametry: płyta ASUS A7V880, RAM 750 MB
Patyczak:
http://www.verbatim-europe.com/index/product_view.php?article_id=1800&lang_id=16
... hmm... jeśli jakieś inne dane mogą się przydać do ew. diagnozy, to
chętnie podam ...
Jeśli zaś problem był już tu lub uwdzie poruszany, to proszę o URL ... i
nie będę wam tu czasu zajmował :)
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam przedświątecznie!