Problem z explorerem

Autor: Witek <booger_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 18:52:05 MET

Witam

Mam następujący problem z explorerem, otóż kiedy klikam na plik video np.
*.avi, explorer w windzie wywala się od razu.
Juz wiem, ze chodzi tutaj o thumbnails, a właściwie o ich wyświetlanie ( tak
mi sie przynajmniej wydaje )
Nie jest ważne czy kliknę na plik lewym, czy prawym przyciskiem myszki (
wystarczy plik podświetlić ) a explorer robi dump'a i wywala się za każdym
razem.
Sytuacja ta nie występuje jedynie wtedy gdy pliki video wyświetlane są w
postaci listy plików ( mam taki jeden katalog ), natomiast jeśli chodzi o
thumbnails explorer wywala się bezpośrednio po wejściu do folderu, kiedy
pojawiają sie miniaturki filmów.
Dzieje się to na tyle szybko, ze nie da sie przestawic widoku w folderze z
miniaturek na listę plików.

Mam więc pytanie do Was, czy ktoś spotkał sie już z takim problemem i czy moze
wie jak go rozwiązać ?
Update windy nic nie pomogło :(

Windows XP+SP2
AMD 3200+ 64bit