Re: Problem przy skladaniu [rozwiazanie problemu :) ]

Autor: zNS <news_at_zanies.org>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 17:53:28 MET

Botanix napisał(a):

> Nie czytasz uważnie.Jak może ustawić botowanie w biosie skoro komp się nie
> odpala, poza tym botowanie nie ma z tym nic wspólnego.Drugie twoje pytanie
> jest równierz nie na miejscu, odpoalił bez ram i tyle...to w niczym nie
> przeszkadza.

Dokladnie :)

> zNS co do twojego problemu to ciężko stwierdzić co jest grane. Przede
> wszystkim restartuj biosa ( masz do tego na płycie zworkę ), spróbuj rónierz
> przełożyć pamięć do innego slota czasem to skutkuje.A co do tego komunikatu
> to faktycznie powinieneś dostać taki ale w tym wypadku problem polega na
> czyms innym.Poszukaj jeszcze jakiś zworke być może są jakieś do ustawiania
> fsb jeśli są toustaw na najmniejszą wartość.

Kombinowalem z tym, tylko ze akurat ta plyta nie ma zadnych zworek do
ustawiania FSB, plyta jest dziewicza wiec chyba reset BIOS'u nie bylby
potrzebny. W kazdym badz razie problem rozwiazalem i byl trywialny, az
wstyd sie przyznac - wynikalo to z mojej niewiedzy - nie wiedzialem, ze
dla tej plyty i procesora 64bit konieczne jest podlaczenie 4 pin'owej
wtyczki podajacej zasilanie (ATX12 V). Na marginiesie dodam tylko, ze
jednak warto jest przed montazem dokladnie przeczytac manuala .. a tam
stalo jak wol o tym. To tak jako przestroga dla innych :)

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam serdecznie i zycze Wesolych
Swiat.

zNS