Re: Skazany na CD

Autor: Teel <mail_w_kosmos_at_domena.xyz>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 15:03:26 MET

Broer napisał(a):
> nagrywarka to Samsung a model... hmmm czy moge to sprawdzic w
> menadzerze urzadzen? Jak tak to TS-H552B.

Lepiej wywal ten produkt udawający nagrywarkę DVD do kosza. Mam tą samą
;) Jej zakup był błędem - 4 razy w serwisie, niestety serwisanci mówią,
że mają w tygodniu kilka zwrotów - wymieniaja na nowe, ale niestety
gwarancja jest tak sformułowana, że możesz wymieniać w nieskończoność, a
oni Ci kasy nie zwrócą. Nagrywam tylko na Verbatimach i TDK. Czasem już
weryfikacja danych w Nero zaraz po nagraniu pada.

Kumpel ma NEC-a jakiegoś i nieważne na czym nagrywa, nagrałaby na
naleśniku nawet. DVD-R/RW najdziwniejszych firm i tych renomowanych
czyta po prostu rewelacyjnie. Radzi sobie z DWD-RW, których moja nie
widzi od połowy. Moja rada: wymień nagrywarkę. Zgodnie z zasadą "jak nie
gro to na Allegro".

Pozdrawiam
Teel