Drukowanie na HP6110 marginesy

Autor: LEPEK <_at_gazeta.pl>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 12:42:41 MET

Witam!
Mam następujący problem: przestawiłem gdzieś domyślne marginesy wydruku
(zminiejszając lewy) i nie mogę tego odwrócić :/
Otóż drukując coś (nie pamiętam właśnie co) zmieniłem w opcjach wydruku
marginesy tak, żeby wydruk zmieścił mi się na jednej stronie. Potem nie
zwracałem na to uwagi, ale ostatnio zaczęło mnie to już wkurzać - lewy
margines wydruku ma około 5 mm tylko i po zrobieniu dziurek część textu
mi się dematerializuje. Nie ma problemu w Wordzie, Excelu, czy Adobe,
gdzie każdorazowo mogę sobie marginesy ustawić dla danego dokumentu. Ale
w Outlook Express np. i w wydrukach automatycznych z sieci (nie wiem jak
to inaczej nazwać - kiedy jest opcja drukuj na stronie i po prostu
otwiera się okno z opcjami wydryku + drukuj/anuluj) już tak.
Przeczesałem już ustawienia drukarki, OE itp. i nie mogę znaleźć...
Gdzie to przestawić spowrotem (wszelkie opcje "ustawienia fabryczne" już
próbowałem)?
Pozdr

--
L E P E K - Trójmiasto --> no_spam[malpa]poczta[kropka]fm