Re: Grafika i Acrobat

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 09:57:24 MET

Dnia Fri, 23 Dec 2005 09:34:22 +0100, Banderas napisał(a):

> Witam,
> Pracuję w programie Adobe Acrobat z dość sporymi ostatnio plikami i
> chciałbym się dowiedzieć, czy wymiana karty graficznej na nowszą (w tej
> chwili ATI RAGE II PCI 4MB) będzie miała jakikolwiek wpływ na prędkość
> otwierania PDFów? W tej chwili po załadowaniu samego programu Acrobat,
> wczytywanie trwa kilkanaście sekund zanim poszczególne elementy pokażą się
> na ekranie. Jak na mój gust wymiana na np. PNY VERTO GeForce FX5500 PCI
> 128MB 64bit nic nie da, bo zapewne chodzi o prędkość ramu i procesora. W tej
> [...]

1. Zrób coś z tymi sygnaturkami, bo masz aż 2 - o 1 za dużo
2. Acrobat potrzebuje sporo mocy procesora - te 700 MHz to nieco zbyt
mało, mimo tego że Xeon... Dwóch procesorów na 90% nie obsługuje, więc
korzysta tylko z jednego.
Kartę graficzną możesz wymienić, bo ta jest na PCI które może być wąskim
gardłem. Polecam jakiegoś Radeona ze względu na dobrą jakość obrazu (np.
9550 za 200 zł czy 9250 za 150).

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB166 +1,5 GB PC3200  |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP LJ 5  |