Re: Problem z nowym komputerem

Autor: Darrek <pl17(NO.SPAM)_at_wp.pl>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 07:40:24 MET

Użytkownik "Jaceq" <dzacek83@WYWALTOo2.pl> napisał w wiadomości
news:dofdm3$g5b$2@opal.icpnet.pl...
> jaka grafika?

Witam !
Karta graficzna to PCI Express Ati RAD x550

> ten procek to prescot? generalnie zastanawiam sie czy nie dales za malego
> zasilacza...
Nie, procesorek to CPU Pentium4 630 3.0 GHz S775 BOX FSB800 2MB cache L2
Hmm... oby to jednak nie zasilacz bo nie mam już na to kasy, ale jeśli tak
to jaki to by pociągnął? Jest jakas mozliwosc upewnienia sie ?

Dzieki za zainteresowanie moim pytaniem i pozdrawiam !