Re: Darmowy program do nagrywania płyt + wsparcie dla Video DVD

Autor: A K <account4.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 00:46:22 MET

Tomasz Motyliński <motto77@wp.pl> napisał(a):

> K3b (to nazwa programu), spełnia wszystkie warunki z topica i całkiem fajnie
> działa.

Nie napisałem że chodzi mi o program działający pod platfrormą Windows.
Ale już znalazłem. Dla zainteresowanych podaję linka, naprawdę mały, lekki i
ciekawy programik - www.burnatonce.com
Dla osób chcących wykorzystać funkcję Video DVD: na chwilę obecną najnowsza
wersja nie obługuje tej funkcji, ale co dziwne, posiada ją starsza wersja,
bodaj 0.99b...