Re: Skazany na CD

Autor: Broer <broer.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 00:42:24 MET

> W takim razie malo wazne te dane byly. Najlepiej Verbatim, jak nie ma to
> ewentualnie TDK choc czasem (bardzo rzadko) roznie z nimi bywa. Za to na
> Verbatimie nigdy sie przejechalem.

Verbatim ... ok moze macie racje, ale jeszcze troche pomarudze.

Pamietam jak kilka lat temu (za czasow panowania CD) toczyla sie podobna
dyskusja i oczywiscie niesmiertelny Verbatiem uznawany byl za najlepszy,
niezawodny itd.
Tymczasem pod koniec 2005 roku robilem porzadki (swiateczne :) i postanowilem
przetestowac stare zapomniane gierki sprzed lat. To bylo cos wspanialego, jak
odpalilem Myth 2 (gralem w to 8 lat temu !), Unreala i inne "nowosci".
Uwiezcie mi - zadna nie byla nagrana na Verbatimie, a nie natknalem sie na
zaden blad!
MMORE, Mediasonic, Lead data, Xpower, MiNt i mieszany z blotem HIT dzialaly
jak nowe (cholera zachwalam jakbym cos na Allegro sprzedawal - ale tak wlasnie
bylo :P ). Wiele z nich jest mocno porysowanych a dzialaja.

Wracajac do tematu.
Odnosze wrazenie, ze DVD jest mniej odporne na starzenie sie niż CD.