Re: Wiatraki na karte graf proc i zasilacz

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_WYTNIJo2.pl>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 21:35:54 MET

No ale trzeba już kiedyś wymienić, nie uważacie, jak wi wiatrak wpada w
drgania (wibracje) przy obracaniu się to
chyba znaczy że jego czas już nadchodzi , nie ważne czy na 12 czy na 7v,
zresztą lato idzie,
ostatnio jak wrzuciłem 4 diody i uciszyłem wiatrak od zasilacza, to dopiero
sobie w połowie lipca
przypomniałem o tym , na szczęscie zasilacz przeżył, ale nie chciałbym być
na jego miejscu, strasznie mu gorąco było

    Paweł Chrobak jako  Beefens    ----   gg 1018276
    STRONA DOMOWA                   ----   www.dossie.republika.pl