Re: ModeCom i Abit NF7-s

Autor: Wojciech K <wojciechkuzia_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 19:09:46 MET

yarco napisał(a):
> Witam
> Kupilem zasilacz Mode Com 3000 ATX2.0 i mam pytanie jak na tej plycie wam
> wskazuje napiecie - minus 5V ??? Bo u mnie jest -66V :(
> Mam swoje spostrzezenia ale chce uslyszec opinie innych ktorzy maja taki
> lub
> podobny zasilacz i taka plyte

Zapewne masz zasilacz, który nie podaje napięcia -5V. Mam u siebie coś
podobnego, przynajmniej pod wzglętem tego napięcia, czyli chiefteca 410
cośtam.
U mnie napięcie którego nie mam wynosi 3.55V.
Żadnych problemów nie mam. Płyta też abita, bodajże nf7-s ? Nie
pamiętam, wkładałem ją z rok temu i działa do dziś.

Wojtek