Re: dobra p³yta g³owna - pod PIII -

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 17:23:50 MET

> nietylko to niestety, poprzednia p³yta SOLTEK Sl-65FVB zosta³a
> uszkodzona przez mróz (prawdopodobnie) jakie¶ po³czenie zosta³oi
> os³abuione-przeerwane (niska temperatura == skursz materia³u ==
> naprezenia rozciagajace). W konsekwencji BIOS niszczy MBR HDD - nie
> jest to robota czernobyla = BIOS zosta³ wymieniony i nadal to
> samo ( problem by³ w zesz³ym miesiacu poruszany na grupie). Dlatego
> szukam SLODNIE WYKONANEJ P£YTY

To szukaj sptrzetu wykonywanego dla wojska, bo (wierz mi) na
zadnej standardowej plycie nie znajdziesz napisu mowiacego,
ze mozna korzystac z niej w ujemnych temperaturach.

To czego potrzebujesz to obudowa zapewniajaca plycie
utrzymanie stabilnej temperatury oraz mozliwie jak
najmniej wilgoci w powietrzu wewnatrz.

Inaczej zmiany temperatur i skraplanie predzej czy
pozniej wykoncza elektronike.

Pozdrawiam,
Vituniu.