[WIN2K] Dziwny problem

Autor: Konjo <onufry1_at_nospam.poczta.fm>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 15:58:07 MET

Witam,

Mam taki dziwny problem z WIN2K, bo nie wiem dlaczego, ale rozmiary
okien nie chca sie zapamietac... Tzn ustawiam rozmiar okna (np jak
otworze jakis katalog), potem zamykam go zeby sie zapamietalo i jak
otwieram to faktycznie jest ok, ale jak zresetuje kompa to rozmiary
powracaja do tych defaultowych... Opcja Zastosuj zmiany do wszystkich
folderow tez nie dziala...
Druga dziwna sprawa to to, ze w "menu start" w "Programy" nie chowaja
sie te nieuzywane, co jest dosc wkurzajace... :)

Podejrzewam, ze problem w tych przypadkach lezy gdzies w jednym miejscu
ale nie wiem gdzie

Jesli ktos ma pomysl o co chodzi to prosze o pomoc

Z gory dzieki

--
Pozdrowienia,
Konjo