Karta telewizyjna - pilot nie działa

Autor: barakuda <barakuda_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 15:56:24 MET

Pytałem na innej grupie ale święta gonia więc przepraszam i tu również
zapytam:

Mój kolega zafundował sobie pod choinkę kartę telewizyjną wewnętrzną
"prinacle"- chyba tak się to [pisze typ 110i..
Ma system WIN XP HE .Płyta główna Matsonic MS9127C Via P4X400.
I teraz tak karta po zainstalowaniu działa poprawnie ale nie działa
pilot do tej karty. Po urochumieniu opcji test wyswietlane są com1 com2
com3 com4 z tym ,że ztego co widzę na ekranie to tylko com 1 i com 2 są
czynne a "kółka pod com 3 i com 4 są szare .Ponaddto wuświetlane są dwa
okienka w które możan wstawić kursor i zapewne cos wpisać. ? Z opisu
tego okienka wynika ,że po nacśnęcu klawisza na piloćie zaświeci się
któreś z tych kółek ?. i to będzie ozanczać ,że pilot dział ,niestety
nic sie nie świeci i pilot nie działa.

O co może chodzić z tym pilotem ? oczywiście pomijając to ,że jest
walnięty pilot lub czujnik.mam jakieś dziwne przekonanie ,że coś z
ustawieniami biosu lub jakimiś zworkami jest nie tak ?

JanuszHr