Re: Windows XP SP2PL nie moge napisac polskiego c z ogonkiem

Autor: Mancer <mancer.SorryUsunTo._at_o2.pl>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 15:13:48 MET

"shiraak" <tomiw@skrytka.net> wrote in message

> mnie si enigdy nie udalo ich wylaczyc, po restarcie systemu znow sie
> wlaczaja

U mnie się nie włącza. Po prostu odznacz wszystko ;-)
http://img365.imageshack.us/my.php?image=cc1fb.png

Mogłem też wywalić za pomocą np. hijackthis jakiś startup ATI, bo nie
lubię mieć niepotrzebnych śmieci. Być może to ma to jakieś znaczenie.
Jednak CPanel i tak powinien pamiętać wszystkie ustawienia..

--
     Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl