Re: EM64T a plyty Asusa Gigabyte i MSI

Autor: legus <legus_at_polbox.pl>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 07:55:12 MET

El_Chueco wrote:
> Czesc!
> Jako ze zbliza sie przymusowa zmiana plyty chcialem wybrac cos z dolnej
> polki pod AGP (nie chce jak narazie kopac sie w PCI-Ex bo mnie nie stac :D)
> Tak wiec mam pytanie: Czy te plyty glowne :
> ASUS P5P800
> MSI 865PE Neo3-F
> MSI 848P Neo2-V
> GIGABYTE 8IPE775-G
> Obsluguja EM64T i czy nie beda sie gryzly z Pamieca Hynixa 2x256 DDR 400?
> Czym sie roznia te plyty miedzy soba? Ktora najlepsza na nadchodzace
> pierwsze pol roku?

Powiedzenie, ze powyzsze plyty sa z dolnej polki jest raczej nie na
miejscu. Mam GIGABYTE 8IPE775-G i P4 506, dziala od kilkunastu dni i
stoi jak skala. Wykorzystanie EM64T, o ile sie orientuje, zalezy od
oprogramowania, a nie od plyty. Oczywiscie procesor musi wspierac 64 b.
Na temat Asusa slyszalem same pochlebne opinie. Pozostalych plyt nie znam.
BTW, nie wiem jak na nich sprawuje sie WinXP 64, uzywam linuksa.
Pozdrawiam