Re: Intel Pentium III 500 Mhz czy Intel Celeron 600 Mhz?

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 23:42:24 MET

Michał wrote:
> Nie zgadzam się. Ten P3 to na 99% Katmai @100 MHz FSB, 512 L2,
> posiadający instrukcje SSE a Celek najpewniej działa na 66 MHz FSB i
> cieszy się, że ma 128 KB L2 i instrukcje MMX. No, chyba że w testach
> syntetycznych...

celki z samym mmx skonczyly sie na 533. rowniez od 533 zaczely sie celki na
jadrze PIII czyli celek 600 ma rowniez SSE. Ronic sie powinien wiec iloscia
cache i magistrala.
A z ciekawosci: do czego to ma byc? Ja bym wsadzil jeden procek, zobaczyl
jak komp na nim chodzi po czym zaaplikowalbym drugi i zrobil na nim test.

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840