Re: Czy warto kupic notebooka poleasingowego ?

Autor: Shreek <pulikow-SP_at_M-poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 22:48:22 MET

Użytkownik "Andrzej" <andrzej_i@antyspamik.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:docgo9$f46$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ja bym powiedzial, ze jak dziala, testowany np prime95 przez 24h to raczej
> nic nie powinno sie stac
> to nie samochod, ze do skrzyni biegow wrzuca sie trociny zeby lepiej
> chodzila, a chlodnice klei sie bialkiem z jajka kurzego :)
> ale oczywiscie wybor pozostawiam kupujacemu

Zgadzam się z tym. Oczywiście, jak komp działa to działa.
Jednak moim zdaniem eksploatacja delikatnej elektroniki w niewłaściwych
warunkach (duża wilgotność, wibracjie, kurz, zmiany temperatury.. itp)
znacznie skraca jej żywotność i firma, która eksplatuje notebooki w takich
specyficznych doskonale wie jakiego przecietnego czasu bezawaryjnej pracy
może się spodziewać.
W odpowiedniej chwili sprzęt jest wymieniany i tyle...

Oczywiście jest to pewna skrajność. Większość firm wymienia sprzęt ze
względu na zestarzenie się technologiczne a nie fizyczne.

--
Mirosław P.
GG 1119311