Re: Compaq EVO N610c, N1000c czy warto?

Autor: Stoout <stoout_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 21:07:43 MET

Użytkownik "Magdunia" <feldkurat@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:do65i9$1fe$1@inews.gazeta.pl...
> pojawiło się ostatnio na aukcjach i w ofertach firm kupno-sprzedaż sporo
> poleasingowych notebookow Compaq, jak w tytule w atrakcyjnych cenach. Mają
> reguly okolo 1,5 roku uzytkowania, procesory PIV 1,8 GHz lub 2 GHz, 512
> pamięci, ATI Radeon 32MB i 9 mies do roku gwarancji. Bateria podobno żyje
> 2h.
> Jak sądzicie, czy to dobra oferta? Czy taki komputer będzie efektywnie
> działał (generalnie praca biurowa i mobilny internet ale jakaś gra nie
> zaszkodzi czasem), czy też lepiej kupić nową maszynę z Celkiem 1,6?
> [...]

Jestem szcześliwym posiadacem n610c w konfiguracji p4 2,0, combo i dalej tak
jak mówisz, kupiony jako używany na jednej z takich aukcji.
Bateria z początku pozwalała na ekonomiczną prace przez 3 godziny, przy
ostrzejszym
kręceniu napędem czy dyskiem 1,5-2 godz.
Uzywam go do tego samego, czyli praca biurowa, internet, sporadycznie jakieś
gry.
Moim zdaiem jest doskonały, bo malutki. chociaż matryca przydałaby sie 15''
rozdzielczość wieksza. Podobno są krótkie serie o ekranach 1600x1200.
wydaje mi sie ze to sprzęt dosyć wytrzymały, upadł mi pare razy na stół,
uzywam go czesto za dworzu a chwile później w biurze, wiec szoki termiczne
ma gwarantowane, i jak do tej pory jest bezawaryjny. Jest stosunkowo lekki,
w porównaniu do medionów, helionów czy innych niemieckich maszyn które
nie polecam nie tylko ze względu na ich toporny wygląd i kosmiczne
parametry,
ale są to firmy które do montażu laptopów używają niemobilnych części,
któe pobierają wiecej prądu, są wieksze i bardziej grzeją.

Stoout