Re: dysk WD800JB - problem

Autor: #parasite# <slawek_at_gregmar>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 17:24:09 MET
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Message-ID: <13jr3gs9fr9je$.18sh1tqr55dps$.dlg@40tude.net>

Dnia Wed, 21 Dec 2005 16:09:51 +0100, bralu(nospam) napisał(a):

> Użytkownik #parasite# <slawek@gregmar napisał:
>> Witam
>> Mam problem z dyskiem WD 80GB 7200. Jakiś tydzień temu zaczął się dziwnie
>> zachowywać. Podczas pracy nagle zaczął się wyłączać i włączać kilka razy
>> pod rząd. Po restarcie przestał go wykrywać BIOS i dopiero wyłączenie kompa
>> na kilka minut pomogło, ale od tamtego czasu podczas pracy co kilkanaście
>> minut wszystko na chwile staje i świeci się tylko kontrolka pracy dysku.
>>
>> Czy to wina dysku, czy może to coś innego? I ile jak coś jeszcze
>> pociągnie??
>>
>> I jeszcze jedno. Wiem, że na te dyski producent daje 3 lata gwarancji, ale
>> sklep dał mi tylko 1 rok. Czy jest jakaś możliwość zareklamowania go
>> bezpośrednio u producenta?? Dysk ma półtora roku.
>>
>> Pozdrawiam
>>
> Możesz go wysłać do producenta. Czyli na Węgry chyba. Wejdź na stronę wd
> tam jest wszystko opisane. Nie wysysałem. Koszt wysłania DHL to chyba
> połowa wartości dysku ale wiem ,że się da.
>
> Pozdrawiam

Question:
I live outside of the U.S. and Canada. How can I replace my defective
drive?

If you are located in any of the countries listed below, we are unable to
process an RMA online for you. In order to replace your defective hard
drive, you need to contact a Western Digital distributor in the appropriate
country. For a complete list authorized distributors worldwide, please see
our list of authorized distributors.

Czyli jeśli dobrze rozumiem mogę oddać dysk do dystrybutora. Tak?

-- 
#parasite#
Received on Wed Dec 21 17:20:14 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 21 Dec 2005 - 17:51:13 MET