Re: Grafik Radeon x550 a x600

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 16:37:12 MET

> Mam pytanie odnosnie kart graficznych a dokladnie chipsetow w nich
>
> Radeon x550 oraz Radeon x600
>
> Ktory z nich jest nowszy oraz ktory jest szybszy ? - biorac pod uwage
> standardowe wersje a nie podkrecane.
>
> Dzieki za pomoc
Witaj
Z twojego postu wynika ,że poszukujesz karty na PCI-E.Jeżeli interesują Cię
tylko te dwie karty to lepsza od x550 jest x600Pro ( droższa przy okazji o
ok 60-80zł) jednak lepsza jest tylko odrobinę a jak będziesz miał pecha to
kupisz x600Pro na zegarach takich jak x550 więc przepałacisz ponieważ obie
te karty mają takie same silniki graficzne a więc technologicznie nie rónią
się niczym!.Jeśli mogógłbym cos polecić to byłby to GF6600
w cenie radeona x600pro a nawet i tańszy, z tą różnicą że posiada
nowocześniejszy silnik graficzny i dużo większą wydajność!!

GeForce 6600 Gainward 128MB (128-bit) TV/DVI BOX (PCI-E) - 369zł
Radeon X600 Pro Gigabyte GV-RX60P256DP 256 MB DVI + TV BOX - 379zł
Radeon X550 Gigabyte RX55128D 128 MB DVI + TV BOX (128-bit) - 305zł