Problem z grafika

Autor: Bel Ya'al <belyaal.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 14:57:22 MET

Do tej pory mialem GF6600GT i brak problemow, jednak czas gwiazdki nastroil
do zrobienia sobie prezentow i wymienilem conieco, w tym tez grafike na
GF7800GT i zaczely sie problemy...
Mam dosc nietypowy "monitor" a dokladnie uzywam 32 calowego LCD laczac
komputer przez DSUB (DVI brak), a karta ta posiada juz jedynie cyfrowe
wyjscia, a DSUB-a mozna podlaczyc jedynie przez przejsciowke, co tak tez
zrobilem. I mam taki efekt, ze wlacza sie komputer, widze zapodajaca sie
plyte, potem startuje windows i .... nagle ciemnosc, wtedy jesli wyjme wtyke
z karty (odlacze monitor) i ponownie podlacze zaskakuje obraz, teraz moje
eksperymenty:
- wszystko zaczelo sie, gdy zapodalem sterowniki od nvidi, czy to nowe czy
stare i o dziwo zanim nie bylo ich , a windows sam dobieral swoje niby
sterowni nie bylo tego problemu
- wczesniej z karta 6600GT nie bylo, choc ta posiadala DSUB-a
- podlaczalem zwykly monitor CRT i tu nie bylo problemu
- nie wiem jak z innym LCD, moze dzis mi sie uda to sprawdzic
- nasowa sie raczej problem ze sterwnikami.. wiec:
Monitor jest zapodany jako "Monitor domyslny", zmienialem na monitor pluj i
placz i nic nie dalo.
Natomiast sterowniki nvidi do ustawien obrazu dodaja swoja zakladke i tam sa
wykryte jakby 2 monitory, jeden analogowy, ktory jakby funkcjonuje i drugi
PD420 czy jakos tak i jak na to sie przelaczy, to robi sie tez ciemnosc.
Byc moze to jest problem, ze z poczatku zapodaje system ten monitor, moze
ktos wie jak to wylaczyc?
A i jest tam, tez wykrywanie synchronizacji, czy jakos tak... zmiana tych
ustawien nic nie dala.
Prosze o jakas pomoc, bo nie chce mi sie przy kazdym restarcie systemu
wyjmowac i wkladac wtyke