Vortex2 i trzaski

Autor: Petralbin <no_at_spam.com>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 14:55:15 MET

Mam kartę Aureal Vortex2 (AU8330), system operacyjny Windows 2000, płyta
główna - jakaś DFI z chipsetem i810. Co jakiś czas podczas odtwarzania
muzyki karta zaczyna wydawać dziwne odgłosy (trzaski, stuki). Mam
zainstalowaną ostatnią wersję sterowników - 5.12.2559.
Wyczytałem w Internecie, że problem rozwiązuje zainstalowanie sterownika w
wersji 4.06.2048, ale ten sterownik jest tylko w wersji dla Win9x.
Czy ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie?

--
Petralbin