dysk WD800JB - problem

Autor: #parasite# <slawek_at_gregmar>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 14:59:12 MET

Witam
Mam problem z dyskiem WD 80GB 7200. Jakiś tydzień temu zaczął się dziwnie
zachowywać. Podczas pracy nagle zaczął się wyłączać i włączać kilka razy
pod rząd. Po restarcie przestał go wykrywać BIOS i dopiero wyłączenie kompa
na kilka minut pomogło, ale od tamtego czasu podczas pracy co kilkanaście
minut wszystko na chwile staje i świeci się tylko kontrolka pracy dysku.

Czy to wina dysku, czy może to coś innego? I ile jak coś jeszcze
pociągnie??

I jeszcze jedno. Wiem, że na te dyski producent daje 3 lata gwarancji, ale
sklep dał mi tylko 1 rok. Czy jest jakaś możliwość zareklamowania go
bezpośrednio u producenta?? Dysk ma półtora roku.

Pozdrawiam

--
#parasite#