Zawieszenie kompa po wybraniu TV w grafice

Autor: Shreek <pulikow-SP_at_M-poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 13:38:30 MET

Witam

Nie mogę poradzić sobie z problemem.
W notebooku armada 1750 mam kartę ATI Rage LT pro z wyjściem TV.

Po podłączeniu kabla do telewizora w sterownikach pojawia się możliwość
włączenia wyjścia TV.
W momencie przełączania na TV następuje całkowita ciemność i zwis systemu.

Mogę wrócić do ekranu notebooka kombinacją Fn+F4 jednak już nic więcej
oprócz resetu zdziałać nie mogę.

PS: Zainstalowany win98SE, sterowniki ze strony compaq. Przeinstalowałem
sterowniki i nic.

--
Mirosław P.
GG 1119311