Najpierw dźwięk przyśpieszony, a później całkowity brak dźwięku

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 11:19:59 MET

Więc problem dotyczy karty dźwiękowej zintegrowanej na płycie Gigabyte
K8NXP-9 chipset nforce4 ultra. Otóż od dłuższego czasu było wszystko OK,
tylko wczoraj po włączeniu komputera dźwięk w systemie zaczął się
odtwarzać 2xszybciej niż normalnie i do tyczy to wszelkich dźwięków
włącznie z systemowymi, odtwarzałem plik mp3 za pomocą windows media
player i dźwięk był 2xszybszy oraz czas wyświetlany w odtwarzaczy też
mijał 2 razy szybciej - w jedną sekundę rzeczywistą odtwarzał 2s z
pliku. Po restarcie pojawił się problem z menagerze urządzeń z jakimś
kodekiem nvidia, wyłączyłem, włączyłem, nie gra. Restart, w menagerze
urządzeń wszystko OK, tylko dźwięk nie gra, czas odgrywanego dźwięku
wydaje się być OK, restart kolejny, nie gra, tym razem czas odtwarzanego
pliku znów pędzi, ściągnąłem z nvidia nowsze sterowniki do chipsetu -
bez zmian. Ma ktoś jakieś propozycje?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!