Plyta GA-8I945P-G Dzwiek POMOCY

Autor: Przemek <zamiiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 09:21:03 MET

Witam

Mam maly problem.Wczoraj instalowalem system (Win Xp PRO PL Sp2) na nowiutkim
kompie. Plyta GA-8I945P-G. System zainstalowal sie bez problemow. Zaczalem
instalowac sterowniki GA. Wszytskie wedlug instalatora (Xpress chyba sie
nazywa) zainstalowaly sie poprawnie, a mimio wszystko karta dzwiekowa nie
dziala. W menadzerze urzadzen jest nieznane urzadzenie PCI. Przeinstalowalem
ponownie system i ponownie zaczalem instalowac sterwoniki, tym razem recznie i
po kolei. Nadal to samo. Probowalem aktualizowac sterownik dla tego urzadzenia,
ale na plytce nie znajduje, system podpowiada ze jest to jakas klawiatura.
Odpalilem konppixa v3.7, ale on stwierdzil ze nie ma karty dzwiekowej.
Sprawdzalem w BIOSie, jest wlaczona (Azalia codek->Auto). Juz nie mam pojecia
co to moze byc.
Prosze o pomoc.

Przemek