sata wd160GB, asus k8n problem

Autor: Wemif <wemif_at_amsnet.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 03:38:03 MET

Witam,

Mam nastepujacy problem (niestety w tym miejscu mam tylko jeden komputer
wiec nie moge poprzekladac podzespolow by sprawdzic co jest nie tak).
Nowo zlozony komputer (WD 160GB sata, asus k8n, sempron 2.6).

Jesli dysk jest podlaczony do plyty kablem sata, to komputer nie wstaje
(monitor sie nie budzi z uspienia, nie beepczy). Jesli odlacze dysk
komputer wstaje od razu i dziala. Gdy po takim wlaczeniu (od razu po
obudzeniu monitora) wetkne kabel sata do dysku, to bios zaczyna widziec
dysk, i wszystko dziala pieknie az do restartu, po czym sytuacja sie
powtarza.

Czego to wina, plyty, dysku czy moze zasilacza? Moze ktos mial podobna
sytuacje?

a.