Re: karta do przechwytywania video (analogowego)

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 22:18:45 MET

Poszukaj karty AV MASTER 2000 ale ma sterownikow dla XP jakoscia zgrywania
przebije to co chcesz kupic a cena okolo 100 zl.
Mozesz tez poszukac Miro DC10+ lub DC30+ tu juz sa sterowniki dla XP ale nie
wspiera ich oficjalnie producent cena do 200 zl.
Ja mam w tej chwili DC30+ i porowanie mam z karta ATI R9800 Vivio i naprawde
widac roznice w jakosci na korzysc DC30+ wczesniej mialem AV MASTER 2000.

Mirek