Re: Neostrada i dwa komputery

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 12:05:10 MET

Dnia 20.12.2005, Trevek napisał(a):

> Gogle wyświetla wyniki wyszukiwania wśród stron www. Stronę taką może zrobić
> w zasadzie każdy i zamieścić tam największe bzdury ...

To czytasz wtedy nie jeden a dwa opisy, jak się nie zgadzają to szukasz
dalej. Jak co najmniej dwóch "gości" pisze o tym samym to "coś" w tym musi
być.
Poza tym nie powiesz mi chyba, że któryś z ogólnie znanych serwisów WWW
poświęconych budowie sieci pozwoliłoby sobie na zamieszczenie bzdur?

> Tutaj na grupie nikt nie napisze bzdur, a jeśli już tak się stanie, to inni
> to sprostują.

Jak to słusznie zauważył tow. Vader użyć tego
http://groups.google.com/groups/dir?sel=33604199&expand=1
Specjalnie nie podałem namiaru na pl.comp.pecet a na pl.comp.* bo akurat
ten temat bardziej pasuje na inną grupę, i przypominam, że to do
pytającego należy odpowiedni jej wybór.

Ps. Z mojej strony EOT bo NTG.

--