Re: reklamacja plyty glownej

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 01:18:47 MET

Dnia 19.12.2005, Jakub Szułakiewicz napisał(a):

> Ale z całą pewnością przy tego typu elementach jest zapis o tym, że musi
> być on prawidłowo zamontowany

Owszem, ale niezamontowanie tej zaślepki nie jest w żaden sposób niezgodne
z prawidłami montażu płyt głównych. A twierdzenie, że ma działanie
"ekranująco-uziemiające" uważam za bzdurne.

> (i jest to słuszny zapis - patrz post Przemka).

To już hardcore'owy przypadek. ;D

> A jeżeli sklep się koniecznie chce do czegoś przyczepić, to w
> ten sposób dajemy mu do ręki argument...

Nie montując zaślepki danej z płytą główną? Bez jaj.
Zresztą pokaż mi serwis/sklep, który zakładał tę zaślepkę przy montażu tej
konkretnej płyty - AFAIR ma ona standardowy układ gniazd i wszyscy montują
bez niej zostawiając tę z obudowy.

--