Re: Dysk 200GB i głośność

Autor: Jacek Rogalewicz <jackobi.usenet_at_awp.waw.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 22:51:53 MET

Użytkownik "pawelWN" <pawelwn@poczta.onet.plzzz> napisał w wiadomości
news:do3vqj$l7p$1@news.onet.pl...
> [...]

Z moich ostatnich testow:
- najcichsze sa Seagate'y (testowalem 2szt 300GB/IDE) ale grzeja sie
niemilosiernie
- potem Samsungi - sam mam 200GB i 120GB i oba sa ciche i lekko cieple tylko
- testowalem WD 250, Caviar 200 - glosne jak cholera
- WD 250/SATA - tez glosne

Ja lubie ostatnio Samsungi i taki tez ostatnio kupilem dla siebie jako
kolejny dysk.
Niemniej pamietam, ze kazdy ma swoje zdanie i opinie sa podzielone.Wiele
osob mowi o wysokiej awaryjnosci Samsungow. Nie przecze i nie potwierdzam -
mam tylko nadzieje, ze moje Samsungi beda chodzily bezawaryjnie:)

Nie mialem kontaktu ze wspolczesnymi IBM/Hitachi a bylbym ciekaw jak one sie
sprawuja.

--
pzdr.
Jacek Rogalewicz jackobi.usenet@awp.waw.pl