Re: Karta TV i software

Autor: Piotr Biegała <pb_at_autko_SPAM_WON.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 21:01:04 MET

W dniu pon, 19 gru 2005 o 20:58 GMT ZeN napisał

> hmmm, a jaką musiałbyś mieć bazę reklam...? :-)

nie reklam, tylko czolowek. Kazda stacja ma czolowke do reklam. Kwestia
ich wylapania i nauczenia.

> a co jak się pojawi nowa?

jak sie pojawi nowa czolowka - trzeba bedzie program douczyc, ale to nie
jest jakis wielki problem.

> Ps. Rzuć temat na pl.misc elektronika ...

Zaraz zapodam ;-)

--
Pozdrawiam
pb(szympans)autko.pl              Piotr Biegała