Re: karta FireWire - każda taka sama?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 14:11:36 MET

Dnia Mon, 19 Dec 2005 13:11:54 +0100, Grzałka napisał(a):

> Musze kupic karte FireWire i niby nie jest to wielce skomplikowany zakup ale
> fachowcem nie jestem i dlatego chciałbym zapytac czy rzeczywiście nie ma
> różnicy miedzy poszczególnymi kartami czy jednak trzeba pod jakims kątem
> (ew. marką) patrzeć?

hej
A na pewno nie masz takiej karty? Bo dzisiejsze kompy często mają
wbudowany port FW na płycie głównej lub w karcie muzycznej Audigy.
Jeśli to wiesz to pozostaje mi tylko powiedzieć, że w zasadzie nie ma
różnicy, jaką kartę kupisz. Kiedyś były problemy z kartami na chipsecie
VIA jeśli płyta też miała VIA. Według mnie dzisiaj już spokojnie można
kupić najtańszą :-)