Win 98 nie widzi drukarki

Autor: Krzysiek <odbm_at_wp.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 12:35:24 MET

Witam

Chciałem dodać drukarkę(hp psc 1315) sieciową do sieci po Windowsem(9
kompów). Część nich chodzi pod XP a inne pod 98.

Jest pare drukarek które są widziane na komputerze (Win 98)na którym
chce zainstalować powyższą drukarkę ale po włożeniu płyty z instalką
system nie widzi sterownika.
Ściągnąłem nowy sterownik - jest to samo.

W otoczeniu sieciowym komputera na którym chce zainstalować drukarkę
podłączoną do innego kompa - jest ona normalnie widziana.

Nie wiem co jest grane. Wykonując standardową procedurę dodawania
drukarki sieciowej -nic sie nie da zrobić -sterowniki nie sa widziane

Może ktoś wie jak pomóc

Pozdrawiam
Krzysiek