[WinFast 200DV] - problem z płynnością obrazu

Autor: Piotr Lutynski <piotr.lutynski_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 10:19:29 MET

Witam!
Mam od jakiegoś czasu tuner Winfast 2000 DV i mam pewien problem. Otóż polega
to na tym że jak przesuwają się napisy np na pasku na dole ekranu to
przesuwają się skokami... tzn jak przesuwają się bardzo wolno to jest ok, jak
szybciej to jakby skacza a jak szybko to drgają.
Problem wystepuje tylko na obrazie z tej karty tv bo z innej płyty dvd jest
ok. Dla próby nagrałem to na płytę dvd i odtworzyłem na innym stacjonarnym
odtwarzaczu dvd i też nie jest płynne.
Czy mógłby mi ktoś pomóc?

Pozdrawiam