Re: jakiego bootmanagera polecacie?

Autor: Jerzy Wawrzyniak <Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl_i_to_tez>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 08:38:50 MET

Użytkownik "-=RapidHail=-" <dyskus@usun.to.epf.pl> napisał w wiadomości
news:do4m6g$qqt$1@bialystok.bsk.vectranet.pl...

> No to trzeba tę wiedzę wykorzystywać a nie lenić się.
>
> Pozdrawiam
Jak nie masz ochoty nic konstruktywnego podpowiedzieć i jednocześnie masz
niepohamowaną ochotę popisywać się, to rób to dalej. Z mojej strony EOT. W
ramach mojego wrodzonego lenistwa nie mam ochoty dalej pomagać Ci zaśmiecać
grupy.
Weź przykład z Michała. Króciutko, konkretnie, na temat.

--
Jerzy Wawrzyniak
Wywal_to_jerzy_Wawrzyniak@klub.chip.pl_i_to_tez