Re: Błąd - jak się go pozbyć?

Autor: Paweł Guć <usterk_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 06:57:44 MET

Fido wrote:

> Mam rozumieć, że ten błąd to poważna sprawa? W sumie nie po to płaciłem tyle
> za system, ale sie z nim męczyć ...

Chodzi o to że telefon do MS to miejsce w którym powinieneś dostać
odpowiedź na twoje pytanie. Na tej grupie ludzie zajmują się raczej
sprzętem. (polecam telefon, gdyż tam nie mają możliwości zignorowania
twojego problemu - muszą go rozwiązać)

--
Pozdrawiam,          # Są takie słowa, które potrafią otworzyć każdy  #
Paweł 'usterk' Guć   # pysk, słowa boleśniejsze od kopnięcia w brzuch,#