Re: Wentylator 120mm

Autor: Email <email_wytnij_to_at_o2.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 03:01:17 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:do3vsa$ci0$1@inews.gazeta.pl...

> Akasa też ma stosunkowo wysoką kulturę pracy.
Mam Akasa, chyodzi na ok. 800 i turkocze - chodzi bardzo cicho, ale "jak
przystawić ucho do obudowy", albo "wleźć na szafę zl ornetką", to slychać.
mam obudowę Chieftec Apollo, z zasilaczem Chiefteca - IO: najgłośniejszy
jest cooler na procku (boxowy od P630) i to nie dlatego, że wyje, tylko, że
wprawia płytę główną w drgania, które sie na obudowę przenoszą. Efekt jest
taki, że obudowa wydaje z siebie tzw."średnio niskie buczenie", które raz
słychać, a raz nie (także o 3:00 AM:). Pomaga trochę przestawienie obudowy o
1 cm lub 2 od szafki:). U mnie wszystkie wiatraki chodzą zawsze <1500, nawet
w stresie (Prime). Nie wiem co lepsze - komputer za x, który słychać, czy za
x +500, którego i tak usłyszysz. Inna kwestia, że obudowy powyżej ModeComa,
to marzenie:)